تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

تناوب

خشونت، خشن، پول، قدرت، زندگی، زندگی، زندگی، من، عشق، فریاد، نفرت، اسلام، قرآن، خستگی، فریاد، نه، من، نمی تونم، تفاهم، تقدیر، پول، سیکل، سی پی یو، تنفر، سیستم عامل، درصد، کنکور، فوق لیسانس، پول، من، عشق، خشونت، شکنجه، سکس، تقوی، امام، ایران، صنم، ورق، فال، درد، کیبرد، هیچگاه، زوربا، کامنت، زندگی، سنگ قبر، وبلاگ، قمیشی، مانیتور، علی دشتی، دروغ، دروغ، بی سرزمین تر از باد، خودم، کاپتالیسم، زیبایی، رنگ، توهم، درد، توتم، شریعتی، صبا، شکار، دروغ، دختر عمو، ساسان، طراح نقشه ها، مغز متفکر، من، سی شارپ، کلاس، گیتار الکتریک، پول، امام خمینی، آب، برق،  نفت، دلار، طلا، بنزین، کارت هوشمند، بیمه، یارانه، من، حق من، حق من، بازم موبایلم قطع شد، تودیع، گیوتین، ساعت 12 نیمه شب = اکنت شبانه، ADSL، ایران، شکنجه، صنم، من، من، من، من، من، من، من، من، من، من، من، من، من، .......

---------------------------

از نوشتن نظراتی از قبیل:

   قشنگ بود، جذاب بود، به من هم سر بزن، وبلاگ قشنگی داری، و چیزایی که تو همه وبلاگ ها مینوسید..

جدا خوداری کنید در صورت مشاهده به شدت برخورد میگردد. از ما گفتن

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مسی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ب.ظ http://masinice.persianblog.com

بابا این چه ذهنیه قاراش میش !
می گم یه آمار بگیر چیو بیشتر از همه تکرار کردی !‌جالبه ها !‌
راستی یادم رفت بگم قشنگ بود . وبلاگ جالبی داری به ما هم سر بزن !
حالا ببینم چجوری برخورد می کنی!
یالا داداش !

مسی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:14 ب.ظ

راستی این تابلوی سورئال مال کیه ؟

صنم یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:34 ب.ظ http://freelife.blogsky.com

تو بازم که خودتو درگیر این چیزا کردی؟؟

صنم یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:45 ب.ظ http://freelife.blogsky.com

هر چیز دیدنی می رود از یاد یک زمان
اما.تو را که ندیدم.حتی به یک نگاه
کی می رود ز خاطر من حتی
ـ فسانه ات ـ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد