تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

تجربه

دریغا که گوزنان نمی توانند تیز پایی را به سنگ پشتان بیاموزند
                                                                            جبران خلیل جبران

--------------------
بارها میشود که خواسته ام تیز پایی را به سنگ پشتی یاد دهم و از کندی او در فرا گرفتنش در دلم نالیده ام. ولی نمیدانم چرا هیچ گاه متوجه نشدم که سنگ پشت نیز با تمام وجود در حال یاد دادن آرامش و متانت به من بوده است.
امروز که هنگام دویدن گوزنی را با خود دارم می فهمم که گوزنان باید با گوزنان  تیز پایی را تمرین کنند. و لذت دویدن را تجربه کنند و آموزش تیزپایی به سنگ پشت چیزی جز تلف کردن وقت نیست.

ارتباط

به نظر من انسانها خیلی حقیر شدند که تنها راه ارتباط بر قرار کردن رو حرف زدن میدونند.

با چندتا کتاب میشه حسی رو که با دست دادن ایجاد میشه توضیح داد.

یا چند روز وقت لازمه که یه بوسه رو تعریف کرد.

رهایی

همه چیز تموم شد. نه شکی نه التهابی نه ترسی.
همه چیز به خاطر یه دست هست که میتونم تو دستام بگیرم. و بدونم که مال خودمه
------------------------------------------------
پاسخ به نظرات:
صبا: تو هنوز درگیر این هستی که کی اول باشه. به زندگیت بچسب. شاید هیچکی مثل اولی نباشه! ولی زندگی ادامه داره

مونلایت: حل و فصل کردم. مرسی که سر میزنی