تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

مصاحبه

س- نام؟

ج – حسام

 

-لقب؟

- متفاوت.

 

-سابقه آشنایی شما با کامپیوتر و اینترنت؟

- کار با کامپیوتر رو درست یادم نمیاد ولی اینترنت رو اینجوری یادمه که تابستون سال 79 یا 80 استفاده میکردم و جدی ترین استفاده ام هم زمانی بود که نتایج کنکور سال 80 به صورت اینترنتی اعلام شد.

 

- میزان تحصیلات؟

- فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم.

 

- با توجه به اینکه رشته تحصیلی شما کامپیوتر بوده، چرا دیر به دیر آپدیت میکنید؟

- دوتا دلیل داره که هردوتاش بر میگرده به کمبودن وقت. چون دوست ندارم که روزمره بنویسم. میخوام وقتی مطلبی داشتم بزارم بالا، وقتی یه نکته ای نظرم رو جلب کرد. و برای این کار باید وقت گذاشت. و این گرفتاری بیش از حد باعث شده مطلبی که به چشم بیاد برام کم باشه.

 

- کدوم دانشگاه درس میخوندید؟

- بیخیال، دوست ندارم چیزی بگم. تنها چیزایی که از دانشگاه توی ذهنم هست یا خاطرات بده یا مشکلات. و بجز تعداد انگشت شمار دوستای خوب و دوست داشتنی. و دیگه هیچ.

 

- چند ساعت از اینترنت استفاده میکنید؟

- این روزا که خیلی کم معمولا هفته ای کمتر از  یک ساعت ولی قبلانا روزی سه یا چهار ساعت هم میشد.

 

- مطالعه؟

- از مطالعه لذت میبرم. حداقل روزی یک ساعت مطالعه میکنم. ولی اگر وقت آزاد یا کتاب که نظرم رو جلب کنه یا مطالعه کاری باشه، تا روزی هفت ساعت هم مطالعه میکنم.

 

- دوربین عکاسی دیجیتال دارید؟

- خیر

 

- از دوربین های آنالوگ استفاده میکنید؟

- خیر- اصولا زیاد اهل عکس نیستم. تعداد عکسهایی که گرفتم هم خیلی کمه.

 

- این روزا تب دیجیتال همه جا رو گرفته، شما هم از وسایل دیجیتال مثل mp3 player استفاده میکنید؟

- خیر Mp3 Player ندارم. و در روز کمتر از پنج دقیقه به موسیقی گوش میدم.

 

- اهل سینما هستید؟

- فیلم سینمایی رو دوست دارم. ولی از سریال تنفر دارم. البته سینما نمیرم، چون توی سینما های ایران فیلم هایی که من دوست دارم اکران نمیشه. فیلمی که سانسور شده باشه رو خیلی سختمه که نگاه کنم. عذاب میکشم.

 

پ.ن ---------------------------------------

- آخی کسی که از ما مصاحبه نمیخواست خودم از خودم گرفتم.

و حکایت مرد عرب

- از مرد عربی پرسیدند که که آیا در تمام عمر خود هیچ اتفاق افتاده است که بر یک جماعتی سبقت جسته پیشقدم واقع شده باشی؟ گفت بسیار بسیار. گفتند مثلا چه وقت؟ گفت همه وقت مثلا در هنگام بیرون آمدن از مسجد. گفتند چطور؟ گفت اینطور چون من همه وقت در هنگام رفتن به مسجد متاخرترین اشخاص هستم. این است که وقت بیرون آمدن مقدم بر همه واقع میشوم.

نظرات 10 + ارسال نظر
مسی چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ http://masinice.blogspot.com

باحال بود . خیلی خوشم می آید تنها کسی که حق دارد بازخواستمان کند خودمان باشیم و نه هیچ کس دیگر .
سال نوی خوبی داشته باشی حسام جان .
با یک دنیا آروزی خوب و احساسهای بی کران خوشبختی ، برای امروز و سالهای پیش رو

صنم یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام
بعدآ نظر می دم
فعلا هیچی تو ذهنم نیست...........
یا نمی شه اونی که هست رو نوشت.!!!

الهه باران یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام جناب متفاوت
مگه معروف شدی از خودت مصاحبه در وکنی!!!!
یادی از دوستان قدیمی هم بکنی بد نمی شه
اصلا نمی دونم چرا قدیمی ها دیگه افتخار نمی دن شما هم جز اونا هستی
به هر حال
موفق باشی

ساحل چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ

salam. man 2bare omadam. masi rast miae .oza kheili birikhte

ترنم جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ب.ظ http://3didedam.blogsky.com

بابا اعتماد بنفس....
جدا زیبا می نویسی.موفق باشی

ترنم جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ب.ظ http://3pidedam.blogsky.com

آدرسم استباه نوشتم.الان درست شد.

گیلاس چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ http://chimney.blogfa.com


از نوشته هات خوشمان آمد !!

فوتبال ایرانی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.footballirani.ir

با عرض سلام و خشته نباشید:

از شما به جهت بازدید از مرجع خبری فوتبال ایرانی دعوت به عمل می آید.

با تشکر

WWW.FOOTBALLIRANI.IR

az Niloofar Niknam دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ب.ظ http://http:\\Razgolesorkh2008.blogfa.com


az Niloofar Niknam
gole.sorkh800@gmail.com
http:\\Razgolesorkh2008.blogfa.com


سلام؛ نیلوفر نیکنام هستم- دانشجوی علوم اجتماعی ساکن استکهلم / سوئد. روزانه اخبار ایران بخصوص قسمت دانشجویی رو دنبال میکنم. و جو شرایط ایران رو می دونم
دیروز ما ازخبرها مطلع شدیم که 4 نفر از دانشجویان دانشگاه شیراز را بازداشت کردن و بسیار نگران شدیم. البته خبر تجمع دوستان دانشجویشان در اعتراض به این اقدام رو هم شنیدم که خیلی عالی بود و شعارهای خیلی رادیکال و خوبی سر دادن.
ما اینجا یک گروه کوچکی از بچه های ایرانی هستیم که
تمامی زمان هایمان رو صرف ارتباط با دانشجویان در ایران و کار با آنها و حمایت و همبستگی و رساندن صدای آنها می کنیم البته این مینیمم قدمی است که می تونم بردارم
و در واقع امکان پیگیری ودنبال کردن این جور خبرها رو از مجامع حقوق بشری داریم و بنظر من موضوع خیلی مهمی است بطور خاص بعد از قضیه 16آذر امسال و ما می تونیم اینجا که یک سری امکانات داریم و دست مون هم بازتره این موضوع رو دنبال کنیم
اگر شما گزارش کامل یا خبر تکمیلی یا حتی فیلم از تجمع دیروز هم دارید به این ایمیلم بفرستید
چون کلا نشان دادن تصویر سندیت قضیه رو بالا می بره و تاثیرش روی مجامع حقوق بشری و بین المللی مثل امنستی اینترناشیونال (عفو بین الملل) که بارها حکومت ایران رو بخاطر این رفتارهای غیرانسانی اش محکوم کرده, خیلی بیشتره

منتظر شما هستم
پاینده باشید
نیلوفر نیکنام

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ http://rue.blogsky.com

میشه دقیقا بگی دنبال کی میگردی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد