تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

ابریشم موهات

وقتی چشمات رو باز میکنی منو میبینی که دارم با ابریشم موهات بازی میکنم. و دستم رو روی گونه هات میکشم. بهم  لبخند میزنی منم با یه لبخند بهت جواب میدم. دارم کلمات رو تو ذهنم جابجا میکنم. هیچ وقت یاد نگرفتم که جمله های قشنگ بسازم. خیلی حرفا هست که میخوام بهت بگم ولی نمیدونم چه جوری از وسط این توفان مغزی، کلمات مناسب رو بکشم بیرون!

تو ذهنم این کلمات رو کنار هم میچینم: " صنم من تورو خیلی دوست دارم. شاید این جمله رو بارها از زبونم شنیده باشی. ولی نمیدونم چه جوری باید حسم رو بهت انتقال بدم. شاید قبل از تو این حرف رو به کسی دیگه هم زده باشم که دوستش دارم. نمی خوام بگم که بهشون دروغ گفتم-  چون تو زندگیم از چیزی که خیلی بدم میاد دروغ هست - نه! بلکه می خوام بگم من اشتباه کردم. من اصلا نمی دونستم که دوست داشتن یعنی چی و این تو بودی که بهم یاد دادی و بهم فهموندی که دوست داشتن چیه و الان با دانشی که نسبت به دوست داشتن پیدا کردم بهت میگم که من هیچ کس رو دوست نداشتم و فقط تورو دوست دارم!" هنوز دارم با این کلمه ها ور میرم و عقب و جلو میکنم که دوباره یه چیز دیگه میاد تو ذهنم.

"نمی خوام عاشقت باشم آخه میگن کسی که عاشق میشه دیگه نمی تونه فکر کنه و فقط معشوقش رو میبینه و اصلا کاری به خوبی و بدی های معشوقش نداره همه چیز رو خوب میبینه. ولی من می خوام که تورو ببینم و خوبیات رو بفهمم و بهت فکر کنم به کارات فکر کنم و با فکر بدونم که تو چقدر خوبی، با فکر، زیبایت رو حس کنم. نه اینکه کور کورانه بپرستمت. آخه تو اونقدر خوبی که عشاقت شدن فقط ارزشت رو کم میکنه. "

بازم این کلمات بهم هجوم میارند و هنوز زبونم به گفتن هیچ چیز باز نشده که تو لب باز میکنی و بهم میگی: دوستت دارم! و مثل همیشه من از گفتن حرفام باز میمونم. و فقط میتونم بگم: منم دوستت دارم. هنوز نمی دونم باید حرفام رو از کجا شروع کنم. که تو من رو میبوسی و بازم این کلمات مثل یه توفان تو ذهنم میمونه و بازم حرفای دلم رو بهت نمی زنم.

نظرات 12 + ارسال نظر
صنم دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ب.ظ

من خودم تو چشمات و صورتت و رفتارت همه این کلمه ها رو می خونم....و می گم که می پرستمت معبود من..........

..........................
حالا دیگه آدرس وبلاگت رو هم نمیزنی؟

ali & azi سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:30 ق.ظ http://aliazi.blogsky.com

ishala hamishe ashegh bashid o shad:X rasty az ozviyatet dar bloge bachehaye shiraz ham khoshhalim

به شما هم لینکیدم. خیلی از عاشقونتون خوشم اومد.

صبا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ق.ظ

یه شعر هست که میگه
بر زبانت بود..؟
آنچه مرا در دل بود ...؟؟؟
یه چیزی تو این مایه ها

من یاد اینی افتادم که یادم نمیاد

موفق باشی

صبا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ق.ظ

یادم افتاد

بر زبان بود مرا
آنچه تو را در دل بود

به خودم امیدوار شدم

خوبه که هنوزم به من سر میزنی! برام بنویس که چی کار کردی! هر روز میلم رو چک میکنم!

الهه سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ب.ظ http://gharareshiraz.blogsky.com

سلام
نه هیچ اشکالی نداره که یه کم اینور اونور باشید
منم مثل تو هستم
امیدوارم همکاری کنید و هماهنگی لازم رو داشته باشیم
منتظر حضور دوباره ی شما هستیم
فعلا...

من بهت لینکیدم! تو هم به من بلینک

ali & azi پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ق.ظ http://aliazi.blogsky.com

do ta tashakor yeki be khatere inke be ozviyate bachehaye shiraz dar oomadi ke man emshab barat age maileto gozahsty boodi davatname mifrestadam ke dige ozviyate kamel basheo betooni khodetam mese ma benevisi oonja dar zemn az samim ghalb khoshhal mishim age betoonim komaki bashim rasty tashakroe dovomam baraye in bood ke blogemoon ro link kardi ishala dar avalin forsat linkaye tamoome bacheharo mizarim mamnoonim :x sabaz bahsio ashegh

اوووووووووووو
چقدر تولانی (میدونم که قلت نوشتم). جاست فر فان

ali & azi پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ب.ظ http://aliazi.blogsky.com

salam bebin bloge bachehaye shiraz shakhsi nist akhe ke man masalan betoonam mailamo bezaram man be shoma az tarighe blogsky mail mizanam vaseye hamin gozashtane maile man tasiiri nadare ya maile har kodoom az bacheha mitoonid age kahstid mailetoon ya yek adresi ke betoonim az tarighe oon baratoon davatname befresim bezarid hala man try mikonam bebinam mishe be blog ham send kard i dunno ama bebinam chi msihe

الهه جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ب.ظ http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام متفاوت...
من که لینکمو نمی بینم کجاست پس؟
منم لینکتو می ذارم
ولی بعد از اینکه تو لینک منو قرار دادی راستی بورو تو اون وبلاگ خودمون برات نظر گذاشتم بورو ببین...فعلا...

moonlight پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.gooya2.persianblog.com

به به احساس و عواطف
عشق قرین دلهاتان باد

مسی دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:21 ق.ظ

ای بابا !! عجب حسی ! عجب جوابی ! عجب نگاهی ! عجب کلامی !
نمی دونم چی بگم ! ولی همون عاشق نشی بهتره ! گرچه گمون نمی کنم این حست عشق نباشه !
چو عاشق می شدم گفتم که بردم گوهر مقصود
ندانستم ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد

با درود ! سپاس و آرزوی بهترینها برای تو و صنم نازنینم

میلاد دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ http://behtarinsite.blogsky.com

سلام خدمت آقای متفاوت
تو رو به علی تورو به امام اولی منو عضو وبلاگ نویسای شیرازی کن.لینکشو هم تو وبلاگم گذاشتم

سید علی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:45 ق.ظ http://www.satj.blogfa.com

سلام حسن اقای گلمن خیلی دنبال شما بودم شما یه ادرس دادین در باره یه روزنامه در مغزه کلبه کتاب من گم کردم اگه زحمت نیس به میلنم بفرستید ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد