تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

ارتباط

به نظر من انسانها خیلی حقیر شدند که تنها راه ارتباط بر قرار کردن رو حرف زدن میدونند.

با چندتا کتاب میشه حسی رو که با دست دادن ایجاد میشه توضیح داد.

یا چند روز وقت لازمه که یه بوسه رو تعریف کرد.

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:32 ب.ظ http://persianpoems.blogfa.com

سلام! تو کیستی بالخره؟

مونلایت چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:33 ق.ظ

تو ۱ ساعت نه یه روز نه یه هفته نه یه سال هم بگی فکر کنم نه توان گفتنش هست نه توان درکش

مسی چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ق.ظ http://masi.tk

استثناعن با این حرفت کاملن موافقم .. منم اگه جای انسانهای نخستین بودم زبان رو اختراع نمی کردم تا سطحی نکنم عمق نگاه را

صبا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:09 ب.ظ

mage bayad hameche ro taref konem
yane hesha enghad hagher shodan ke yeke bayad tozeheshon bede
mage tonestem belakhare ye farhange loghat baraye khodemon dasto pa konem
onam toye zamane ke hech kalemeye manayee nadasht?????????

صنم شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ب.ظ

bazam az on harfa buda vali vaghan hamun chizi ke bayad migofti ro gofti dar zem to zehnet kheyli chizaye ghashangi migzare va in yeki az oon khususiat bud!

م اتساین چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام
این وبلاگ شماست یا سرگردون ساده
من می خوام با کمک شما طرز فکر خودم رو عوض کنم

نمی دونم شاید بعضی موقع ها من به کمک شما احتیاج داشته باشم ازتون ممنون میشم اگه منو تو بعضی کارا راهنمایی کنید .
مرسی من منتظر شما هستم
اگه میشه آدرس ایمیلتون رو به من بدین شاید من بتونم با شما راحتتر صحبت کنم
بازم ممنونم از نظرات شما
من منتظر جواب شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد