تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

رهایی

همه چیز تموم شد. نه شکی نه التهابی نه ترسی.
همه چیز به خاطر یه دست هست که میتونم تو دستام بگیرم. و بدونم که مال خودمه
------------------------------------------------
پاسخ به نظرات:
صبا: تو هنوز درگیر این هستی که کی اول باشه. به زندگیت بچسب. شاید هیچکی مثل اولی نباشه! ولی زندگی ادامه داره

مونلایت: حل و فصل کردم. مرسی که سر میزنی
نظرات 2 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.persianpoems.blogfa.com/

صنم شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:07 ب.ظ

khoshhalam ke belakhare be natijeei residi va che ghad khube ke hamchin dasti dari

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد