تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

بدون شرح

هر شب با این امید می خوابم که فردا را زودتر از هر روز از خواب بیدار شوم و به این تکرار خرد کننده روزگار خاتمه دهم. ولی صبحگاهان هنگامی که از ورای ملحفه ساعت را نگاه میکنم که با عقربه های خود فرا رسیدن ساعت 9 بامداد را خبر میدهند  به هیچ وجه توان جدا شدن از رختخواب را ندارم. و چشمانم را میبندم.

صدای زنگ درب، مرا از خواب شیرین بیدار میکند. به سختی از جا بلند میشوم و در خواب و بیداری با خودم میگم میشه شیرین من پشت در باشه؟  آی فون را بر میدارم و میگم : کیه؟؟

صدایی با حرارت و پر انرژی جواب میده : " نون خشکه دارید؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
پینک یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ق.ظ

:)) خیلی خنده دار بود !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد