تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

من

فریادی می کشم از ورای وجود ناراضیم تا درد ..... را که از نبود ویژگیها و زیبایی هایی که خداوند به من نداده و من با تلاش خودم ویژگی های دیگری را برای خودم خریده ام تا کمبود ها را مخفی سازم.دیگر از نداشتن و نبودن چون دیگران خسته ام.

خدا!!! خودت را در آن دنیا برای پاسخ دادن به من آماده کن!

پا نوشت:
جای خالی را با کلمه مناسب پر کنید !!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ق.ظ

بدن بهت در مورد جای خالیت میگم چیکار کن ولی خیتی قشنگ بود

پس کی میگی؟

سعید جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:07 ق.ظ http://1361zaq.persiamblog.com

سلام. مدسی سر زدی نشناختم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد