تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

تفکرات سه بعدی

بریده هایی از درگیری های ذهنی خودم با خودم و جامعه + علایق + بقیه این چیزا

داستانهای من و دوستان

در خاطرم همی هست که با دوستان قصد کردندی تا نشستندی کمی و کمی با هم خوش گزراندی.
ولیکن چون موقعیت مهیا نشدندی مجلس نیز مهیا نشد. پس همه عبا برگرفتیم و قصد منزل نمودندی. ودوستان  هی در راه گفتندی که چرا نوح همی بد قول باشد. 
امروز بسیار تفکر کردم. و به ملاطفت افتادم که این نوح مردیست بسیار خوش قول. حتما اورا مشکلی در افتاده. در همین احوالات بودم که هدهد الکترونیکم (موبایل) شروع به سرو صدا نمود. بگفتم کیستی؟
صدا : سلام من نوح هستم.

- سلام ! چرا دیروز مارا منتظر گذاشتندندی.

= راستش از خدا که پنهان نیست از تو هم چه پنهان عحیب موقعیتی بر من افتاد. که چاره نداشتم جز اجرا.
- خوب تعریف کن.
=راستش از شرکت معظم پیام رسانی و هدهدان (موبایل و تلفن) تماس نمودندی که چه نشسته ای که دشمنان فوج فوج آمده اند برای تسخیر این مرز و بوم
حوصلم نمیشه بنویسم

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:59 ب.ظ http://freelife.blogsky.com

چقدر قشنگ نوشتی خیلی دوستشون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد